Головна » 2017 » Май » 12 » Де витоки язичництва і з чого все почалось
07:36
Де витоки язичництва і з чого все почалось

Де витоки язичництва і з чого все почалось 

Найчастішим питанням, яке постає в язичництві, є питання про джерела та витоки того чи іншого твердження чи думки. Але якщо з джерелами знань більш-менш все зрозуміло і натепер вони майже всі відомі, то з витоками самого язичництва все набагато складніше. 

Тобто не всі знають, звідки взялися уявлення та розуміння навколишнього світу та богів. Саме язичництво не каже нам, звідки люди взяли ті знання, які ми називаємо язичницькими. При цьому всі розуміють, що не зненацька хтось і колись зрозумів весь світ від початку і до кінця. Також ми розуміємо, що назви, легенди, міфи, описи явищ та їх поєднання в одну концепцію – це складна і довготривала подія. Іншими словами, існує початок і місце утворення уявлень, які лягли в основу нашого язичництва. 

Як би нам не розповідали псевдо волхви-поводирі сучасного рідновірства та «слов’яно-арійські» вигадники, але всі ці послідовності можна в достатньо чіткій послідовності відслідкувати в історії людства. І буде зрозуміло, що слов’яни не є початківцями цивілізаційного процесу. Більше того, слов’яни не є творцями більшості тих уявлень, що називають своїм власним язичництвом. Ми всього лише користувачі більш давніх вчень та релігійних систем інших народів, які видозмінені за нашою потребою. Але це можливо тільки за умови наявності справжньої освіти та бажання бачити дійсність не через сито передчасних тверджень. 

Щоб було простіше зрозуміти головну думку: слов’яни не створювали самі собі язичництво, а взяли вже готові уявлення про богів та всесвіт у інших народів і частково видозмінили їх на власний розсуд. 

Кожна людина, що вивчала історію людства і розвиток релігійних уявлень трохи більше за шкільну програму, знає, що до утворення праслов’янських племен існували могутні та розвинуті цивілізації, які вплинули на всі навколишні племена і навіть на людську цивілізацію взагалі. Вся Європа, Близький Схід, західна частина Азії, північна Африка – мають спільні системи релігійних уявлень. Початок в формування релігійних уявлень зазначених територій поклали давні Шумери і народи навколо них. Від Шумеру ці знання перейшли майже в цілісному вигляді до Єгипту, в якому вони набули додаткових рис та розвитку. Від Єгипту релігійні знання розійшлися на більші території і сформували вже кілька релігій та систем світосприйняття. 
При цьому слід розуміти, що це все відбувалося в ті часи, коли на нашій території ще не було навіть натяку на формування бодай праслав’янства. 

Всі власні надбання народів, що жили на наших землях в дуже давні часи, втрачені безповоротно. Цивілізаційні здобутки трипільців і всіх, хто був до них – втрачені і нам сьогодні не відомо навіть 1% від їх культури. Культура давніх людей на кшталт стоянки в Мезині нам не відома навіть на 0.001%. Всі інші прадавні культури та цивілізаційні утворення на наших землях ще менш відомі. 
Тобто можна стверджувати, що всі ці культури та релігійні уявлення давніх народів нашої землі – втрачені і не вплинули на формування слов’янського язичництва. 
Натомість, в слов’янському язичництві чітко відслідковується вплив культури Греції, Риму, Єгипту і того самого Шумеру. Якщо відкинути імена та назви, то можна без вагань в якості слов’янських міфів використовувати грецьку чи римську міфологію. Шумерські та Єгипетські уявлення про світобудову майже без змін будуть відповідати слов’янським. Навіть імена богів, стихій, частин світу, головних складових природи – все це взято з зазначених культур. Сама мова і її головні (ключові) слова та терміни – мають здебільшого походження саме з цих культур. Більшість етимологічних досліджень кажуть про те, що не менше 90% слів мають походження або прямі зв’язки з давніми словами Шумеру. Вчені це називають індоєвропейською спільнотою, але всім зрозуміло, яка саме розвинута спільнота мається на увазі. Зв’язки прадавньої Індії з нашою культурою настільки малі та маловивчені, що казати про початок та витоки звідти ми можемо тільки на основі логічних послідовностей, а не за наявністю прямих фактів. Але якщо з Індії починати, то в будь-якому разі Шумер і подібні культури є проміжною і дуже впливовою ланкою на шляху до нас. 

Тому можна зробити висновок: вивчення язичництва слов’ян неможливо без вивчення історії культур Європи, східної Азії та північної Африки. 
Вивчення релігійних систем та світоглядів неможливо без вивчення прадавніх релігій Шумеру, Єгипту, Греції, Риму та інших давніх цивілізацій близького сходу. Відкидання та заперечення цього факту може говорити тільки про умисне окозамилювання від поводирів-брехунів сучасного язичництва. 
Твердження, що слов’яни були перші завжди та в усьому – це маячня, що не дозволяє вивчати самих себе і власну історію.

Категорія: Новини | Переглядів: 63 | Додав: Yaroved | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar